Agenda
MENU
presentatiesworkshopscoachingreferentiesharry slagmancontact

Wat anderen zeggen...

Weet je nog niet zeker wat Storytelling voor jou kan betekenen? Twijfel je misschien wel of ik diegene moet zijn om het er met je over te hebben? Dat kan natuurlijk.

Weet dat ik ontzettend trots ben op al mijn referenties. Heb je er vragen over of wil je één van de referenties graag een keer spreken. Dat kan natuurlijk! Vraag me vooral om de bijbehorende gegevens.

Marc Christiaens

Directeur Werk / WSD Boxtel

Dank voor het wegwijs maken in de wereld van Business Storytelling. We hebben als MT een inspirerende, energieke en leerzame dag doorgemaakt. Toegepast hebben we het ook al tijdens een bedrijfsbrede bijeenkomst. We kregen het bewijs dat de boodschap beter overkomt met concrete en voor het publiek herkenbare verhalen. 

Rik van Dijk

VP / Jonge Honden

Met gemak nam je onze 35 "jong ondernemers" mee in je Masterclass Business Storytelling. Vol enthousiasme en met humor. Kennen deden we het wel, maar het toepassen is wat anders. Netwerken begint vanuit enthousiasme en vanuit de menselijke kant. Wij deinzen niet meer terug voor een netwerkborrel. Bedankt voor de nieuwe inzichten, de inspiratie en een prachtige ochtend!

Robin Wanders

Directeur / Appalti

We hebben veel positieve reacties ontvangen op de presentatie van Harry. Zijn presentatie werd aangehaald als boeiend, inspirerend én grensverleggend. Complimenten voor de bevlogen manier waarop je ons hebt meegenomen in "De klant is mijn publiek" en de manier waarop je jouw eigen ervaringen koppelde aan het onderwerp. Bijzondere avond!

Ruud Lammers

Partnermanager / Infopact

Ik was absoluut sceptisch. Daar gaan we weer. Leren een standaard verhaal te vertellen met kernwaarden en kenmerken van het bedrijf. Ik moet bekennen, deze scepticus kreeg er energie van. Met dank aan een zéér inspirerende Harry Slagman. Dit was niet alleen Storytelling, dit was een salestraining 2.0

Sandra Bello

Operationeel Manager / USG People

Weet je hoe ik het zie? Jij verkoopt energie en "toevallig" ben je ook nog eens heel goed in wat je doet. Mensen helpen bij het vinden, versterken en gebruiken van verhalen in een zakelijke omgeving. Zoek je een trainer die jouw business kan vertalen naar herkenbare communicatie, dan beveel ik Harry van harte aan.

Thea Bongers

Locatiemanager / Humanitas

Harry blijf je verhalen vertellen, je zult een inspiratie zijn voor velen! Je hebt het vermogen je verhaal te vertellen en te reageren op de inbreng van het publiek zonder het doel v/d dag te vergeten. Reacties; “hij bracht het met humor, zó moeten we met onze klanten omgaan, de sfeer was meteen goed, de boodschap blijft hangen”. 

Nils Maronier

Head of Consultancy / Swift International

Harry provided a workshop on Business Storytelling to allow our consultants to experiment with other ways of conveying our message to move our customers into action. His enthusiasm and individual attention helped our team to become better at using storytelling to create relationships and to deliver projects on time while exceeding expectations.

Stephane Arkenbout

Commercieel Directeur / Manutan

Manutan heeft Harry gevraagd als Spreker tijdens de "Benelux Commercial Kick-off." Aanwezigen werden gegrepen door het verhaal én de boodschap. Hij brengt zijn verhaal natuurlijk en houdt de aandacht vast. Herkenbare en pakkende ervaringen uit de praktijk, uit zijn eigen privé en professionele leven. Ik beveel hem van harte aan als spreker én trainer.

Monica Kops - Zhang

Business Controller / Nestle Skin Health

Door een verhaal te vertellen, zien mensen wie je bent. Harry, jij inspireerde mij vandaag door wie je bent en hoe je je vak beoefend. Dank voor een geweldige en leerzame dag!

Jonathan Zaagman

Registeraccountant / De Jong & Laan

Wat een inspirerende middag was dat! Er hing een hele goede sfeer en dat kwam mede door jou! Je enthousiasme werkte aanstekelijk en je had het zichtbaar naar je zin. Deze masterclass was een mooie manier om onze pay-off "Karakter telt!" op een persoonlijke manier van beeld en geluid te voorzien. Nu wordt het voor ons tijd om woorden om te zetten in daden. 

Willem Schuitemaker

Ondernemer / MKB2DAY

Jij hebt mij geholpen een uniek verhaal te maken gericht op bedrijfsoptimalisatie, recht uit het hart en passend bij mijn bedrijfsfilosofie. Samen werkten we aan een verhaal, dat in elke situatie toepasbaar is en voor iedereen herkenbaar. En dicht bij mij blijft. Een absolute aanrader voor iedere ondernemer die op zoek is naar zijn eigen unieke verhaal.

Daphine Jacobs

Commercieel Directeur / NCOI

Ruim 60 Accountmanagers én Directeuren werden meegenomen in "De klant is mijn publiek." Met pakkende, herkenbare voorbeelden én goed opgebouwd verhaal liet hij ons zien dat het niet alleen gaat om content, maar ook om de context. Ratio vs. emotie. Kortom: Harry is een aanrader voor bedrijven die eens anders naar sales willen kijken.

Ron de Ruijter

Accountmanager / NCOI

Alle Sales en Accountmanagers van NCOI hebben een prikkelende Masterclass "De klant is mijn Publiek" gehad van Harry. Hij opent je (sales)ogen en hij weet je te pakken op jouw standaard valkuilen in je verkoopproces. Verfrissende sessie en ik heb ook nog eens een eigen pakkend verhaal over bergbeklimmen gevonden!

Ank Ligtvoet

Inkoopadviseur / Gem. Alphen a/d Rijn

Bedankt voor de inspirerende, zeer leerzame workshop "Inkopen met een verhaal; Storytelling!" De zeer aansprekende voorbeelden, het werken in kleine groepjes, de ruimte die je gaf om te oefenen en jouw feedback waren voor mij heel waardevol. De dag zelf is een verhaal op zich ;-). Fijne bagage om mee te dragen!

Jeroen Teuns

Inkoopmanager / Lamb Weston

We krijgen de toegevoegde waarde van Inkoop moeilijk uitgelegd. Het gaat niet alleen om besparen. Met Storytelling kan ik Inkoop een gezicht geven. Het balanceren tussen functioneel en persoonlijk sprak me aan. Harry gebruikt pakkende voorbeelden en een goede dosis humor. Het kunnen leren van vakgenoten was een mooie bijvangst. Aanrader voor de "Inkoper 2.0” 

Evert Wiersma

Salesmanager / DD Reclame

Bij Harry heb ik de workshop "Sales met een verhaal; Storytelling" gevolgd. Wat een ontzettend gave en onderscheidende materie om te gebruiken in een verkoopgesprek! Ik had nooit gedacht dat ik al zoveel bruikbare verhalen zou hebben, die veel meer doen dan het opdrammen van droge feiten. Bedankt voor deze leerzame training.

Marco Reintjens

Directeur / Tenacity

Jarenlang hebben we samengewerkt. Mijn bedrijf houdt zich bezig met klantbehoud. Als Commercieel Directeur was Harry verantwoordelijk voor een grote klantportefeuille. Samen hebben we ons programma "Clients for Life" bij klanten uitgerold. Prikkelend, gericht op de toekomst en met een open vizier. Zo heb ik Harry leren kennen. Ik beveel hem van harte aan als gesprekspartner.

Wim van der Starre

Verkoopdirecteur / Post NL

We hebben Harry uitgenodigd als spreker tijdens de Kick-off van ons traineetraject. Het was top. Met zijn presentatie "Ja, het is mijn baas, maar... hij is cool" heeft hij de ogen van onze aanstaande managers alvast geopend, Trainees beginnen met de juiste insteek aan hun MT-ship. En ik heb er zelf ook nog wat van opgestoken. Heel veel succes!

Dennis van der Wouw

Testdata Specialist / VGZ

Less is more! Dat was de belangrijkste boodschap, die ik uit de presentatie heb gehaald. Hoe je je boodschap om zeep kan helpen door te veel te willen vertellen en uitleggen. De presentatie "De klant is mijn publiek" was boeiend. Wij willen geen verkopers, maar mensen. Zoals Harry zegt "dat is onze "Regel op de Tegel." Ik beveel Harry van harte aan!

Olaf Noot

Ondernemer / Noot Bouwadvies

Het valt niet mee om een grote groep ervaren commercianten te boeien en te prikkelen. Het is je gelukt. We weten het allemaal wel, maar wat trappen we toch snel in de bekende valkuilen. Ik heb genoten van de manier waarop je liet zien wat er dan gebeurt met de klant. Het perspectief van de klant staat nu centraal in onze voorbereiding.

Jasper Boogers

Senior Controller / Buckaroo

Controle is mijn baan, maar ook ik vind dat we doorschieten. Bijzonder hoe je wist bloot te leggen wat we allemaal doen om controle te houden. Alsof dat een doel op zich is.

Het blijkt lastig om de praktijk te veranderen, maar een eerste stap is gezet. Dankbare avond!

Jetske den Boer

Senior Project Manager / L.I.B.

Ik volgde deze workshop bij Harry ter voorbereiding op een belangrijke klantpresentatie. Ik twijfelde of ik er iets aan zou hebben. Maar ik wilde zeker weten dat ik er alles aan had gedaan om de klant te behouden. Het was onwijs leuk en leerzaam én de klant heb ik behouden. Thanks, ik ga je aanbevelen!

Jeany Wijnen

Ondernemer / Out of my Box

Haha...zo werkt het dus. Iemand wordt aanbevolen en vervolgens beveel je hem zelf weer aan. Dat doe ik zeker. Dank voor de plezierige coaching. Presenteren blijft spannend, maar ik pieker niet meer dagenlang over de inhoud en mijn eigen performance. Weer een zorg minder. Is presenteren niet jouw ding, dan raad ik je 1-op-1 coaching bij Harry aan.

Sytske Schoenmakers

Ondernemer / Rebels & Roots

Coaching hielp me bij het scherp krijgen van de boodschap, maar ik werd af en toe echt gek van je vragen. Dezelfde techniek pas ik toe op mijn eigen klanten, maar dat is bij jezelf wat lastig. En jij bent daar een meester in. Ik heb enorm gelachen en er veel aan gehad. Ik beveel je van harte aan. Laat je mensen wel weten dat ze regelmatig de comfortzone verlaten? :-)

Marlies Kranendonk

Ondernemer / Spreekbuis

Het was een training gericht op leiderschap, maar met een andere insteek. Zeer waardevolle inhoud én zinvol om ervaringen uit te wisselen met collegae van verschillende bedrijven uit andere branches. 

Ik heb er veel van opgestoken. Van harte beveel ik je aan in mijn netwerk.

Toon Sommerdijk

Accountmanager / Heineken

In mijn gesprekken kan ik makkelijk een relatie leggen. Ik bleef het alleen lastig vinden om te gaan met weerstanden. Op de één of andere manier sla ik dicht en schiet ik heel snel in de "ja, maar...modus". Eerst ademhalen en vervolgens vooral niet met koude argumenten komen. Over de belangrijkste weerstanden kan ik nu vertellen. 

Rini Mols

Ondernemer / RM Loopbaanadvies

Storytelling gaat me helpen. Nooit stond ik stil bij mogelijkheden Storytelling ook zakelijk te gebruiken. Op aanraden van een collega heb ik deze training gevolgd. Nu gebruik ik het met grote regelmaat. In mijn baan als loopbaancoach helpt het om de ander aan het denken te zetten.

Zo krijg ik ze makkelijker op het juiste pad.

Oscar van Vuuren

Accountmanager / Rulewave

Harry weet waar hij het over heeft. Hij deelde veel eigen ervaringen. Wat goed ging, maar ook waar hij de plank volledig mis sloeg. Dat deed hij op een manier waardoor we leerden van het verhaal en van de manier waarop hij het vertelde. Zeer plezierig om in zo'n vrije omgeving te leren. Nu ben ik druk met het plannen van een training voor mijn hele afdeling. Zin in!

Laurien Kunst

Manager Operations / Unique

Inspirerend, leerzaam, geeft stof tot nadenken. Waardevolle tips, feedback en voorbeelden. Voor mij een mooie skill om te beheersen. Mooie locatie, interactieve groep en een toptrainer. Nu de praktijk nog. Zin in!

Debbie Terpstra

/

Mijn team bestaat uit verschillende generaties. Ik was van tevoren bang dat dit voor problemen zou zorgen. Dat was gelukkig niet zo. Het team kwam snel los, waarna we samen de hoofdpersoon konden beschrijven en het verhaal van 2018 konder uitwerken. Gave manier om eens weg te blijven van de klassieke projectplannen.

Jeroen Merkus

Key Accountmanager / Selecta Benelux

Dank voor een ontzettend gave training. Ik voel me nu veel zekerder van mijn zaak en kijk zelfs uit (wie had dat ooit gedacht...)naar mijn volgende pitch. De eigen ervaringen, die je deelde, waren herkenbaar en raakten daarmee bij mij de kern.

Succes!

Meer weten?
Ik hoor graag jouw verhaal...

Ik ben te bereiken op 06-30795087 of per mail via harry@storybusiness.nl

Op de hoogte blijven van
mijn boek ‘Me, myself
and my story?’
Ontwerp & realisatie
Regenmakers Reclamestudio
Onze algemene voorwaarden