
Leiderschap en Storytelling
"Snappen jullie het nu nog niet? Hoe vaak moet ik het uitleggen...?
Als leidinggevende wil je invloed hebben. Op gedrag, toekomst, resultaten of misschien wel iets heel anders. Maar als medewerkers je niet vertrouwen, niet in je geloven én je blijven zien als DE leidinggevende. Dan lukt dat nooit.....


Leiderschap volgens de medewerker
Duizenden boeken zijn er geschreven over Leiderschap. Maar wie lezen die boeken? De leidinggevenden zelf... Medewerkers hebben geen boeken nodig. Zij hebben simpelweg 4 vragen waar ze een antwoord op willen:
- Heb je kennis van zaken?
- Kun je het me uitleggen?
- Geloof ik je?
- Vertrouw ik je?
4 eenvoudige vragen
Het lijken 4 eenvoudige vragen, maar hoe geef je het antwoord?
In ieder geval niet met opdrachten, strikte orders en koude cijfers. Dat doe je door jezelf in te zetten als de belangrijkste Powerpointsheet.
Door herkenbaar te vertellen waar jij voor staat, wat jouw drijfveren zijn én waarom, word je een leidinggevende die mensen vertrouwen. Een leidinggevende die ze geloven en waar ze graag voor in beweging komen.
Voor bazen gaan we niet harder lopen, voor mensen wel. Zo krijg je "ja" op de 4 belangrijkste vragen van jouw medewerkers.
En de business...?
Als medewerkers je geloven én je vertrouwen. Dan gebeurt er wat.
Je hebt kunnen overtuigen én je hebt aangezet tot actie en samenwerking. Mensen doen mee. En dat allemaal door op zoek te gaan in je eigen rugzak en jouw ervaringen te (her)gebruiken.
Kan ik je helpen?
Jazeker, met plezier. Dat kan op verschillende manieren. In de Workshop Leiderschap met een verhaal; Storytelling leer je over en werk je aan 7 verhalen die je als manager dag in-dag uit nodig hebt.
Zie je mogelijkheden voor je hele Management Team of het Senior Management, vraag dan naar de in-company mogelijkheden of boek de presentatie Ik ben de baas!
Wat anderen zeggen ...

Daphine Jacobs
Commercieel Directeur / NCOI
Ruim 60 Accountmanagers én Directeuren werden meegenomen in "Sales in 8 verhalen..."
Met pakkende, herkenbare voorbeelden én een goed opgebouwd verhaal liet Harry ons zien dat het niet alleen gaat om content, maar ook om de context. Ratio vs. emotie.
Kortom: Harry is een aanrader voor bedrijven die eens anders naar sales willen kijken.

Frank Knubben
Unitmanager / Start People
Echt mega gaaf én een echte meerwaarde!
Gedurende 2 dagen heeft Harry ons op een energieke, humoristische en vooral leerzame wijze meegenomen op een reis die Storytelling heet!
Wat een verhaal, want daar draait het om, was het.
Aan de hand van talrijke voorbeelden, tips and tricks, het voorhouden van een spiegel en vooral zelf op ontdekkingsreis gaan heeft hij ons uitgedaagd ONS verhaal te vertellen!
Harry, nogmaals bedankt voor deze zinvolle en gave training!
Meer weten?
Ik hoor graag jouw verhaal...
Ik ben te bereiken op 06-30795087 of per mail via harry@storybusiness.nl
mijn boek ‘Me, myself
and my story?’