Agenda
MENU
sprekerworkshopscoachingblogreferentiesharry slagmancontact

Iets voor mij?

"Is Storytelling iets voor jou? Ja, natuurlijk...!" 

Logisch dat ik er zo over denk, maar eerdere deelnemers denken er ook zo over. Wat hun redenen waren om deel te nemen? Kijk maar eens.

Zullen we afspreken dat je bij 2 x "ja"...?

One of the key qualities of all stories. They are made to be shared

Goede redenen

Twijfel je nog of Storytelling jou zakelijk verder kan helpen? Natuurlijk. In communicatie met medewerkers, collegae of klanten kun je niet zonder. 

Eerdere deelnemers weten het ook zeker. Met verschillende redenen kwamen ze in één van mijn workshops terecht. 

Kijk maar eens. Zo kun jij bepalen of Storytelling ook jou zakelijk verder kan brengen. Je herkent er vast 1 of 2....of misschien wel 3.

Wil je weten of aan de verwachtingen van deelnemers werd voldaan? Dan verwijs ik je met trots naar de referenties. 

Storytelling gaat me helpen, want...

  1. Ik ben drukker met Powerpoint dan met mijn verhaal. Mijn presentaties zijn daardoor erg saai.
  2. Presenteren gaat op zich wel aardig, maar elke keer kom ik tijd te kort.
  3. Ik kom een heel eind in mijn salesgesprekken, maar bij weerstanden ga ik altijd "verdedigen."
  4. Ik heb een pitch, maar die is gewoon niet goed. Veel te technisch en te feitelijk.
  5. Ik vertel wel verhalen, maar vlieg alle kanten op als ik ze vertel. Ik kom nooit logisch tot mijn punt.
  6. Ik moet vaak over complexe onderwerpen presenteren. Mensen haken snel af.
  7. Mijn presentaties zijn saai en droog. Ik wil leren er kleur aan te geven.
  8. Ik schiet van links naar rechts, ik mis structuur.
  9. Mijn voorbereiding is hartstikke goed, maar op het podium vergeet ik de helft.
  10. Meestal voel ik me best lekker voor een groep, maar ik vind het lastig duidelijk te maken wat ik van mijn team verwacht.
  11. Ik krijg mijn medewerkers niet in beweging. Ik wil het eens anders proberen.
  12. Ik wil mijn presentaties voor klanten anders doen. Nu zijn ze erg statisch en feitelijk.
  13. Presenteren vind ik doodeng, zeker voor grotere groepen.
  14. Ik heb promotie gemaakt en nu moet ik steeds vaker presenteren.
  15. Ik ben een beginnend ondernemer en wil een sterke pitch en presentatie hebben, die ik overal kan inzetten. 
  16. Volgens mij ben ik een goede leidinggevende, maar een matig spreker.
  17. Presenteren vind ik leuk en ik wil er nog beter in worden.
  18. Ik heb een ontzettend goed idee, maar krijg het aan niemand uitgelegd.
  19. Het gaat best goed, maar ik wil er zelf ook plezier aan beleven. Nu vind ik het verschrikkelijk.
  20. Volgens mij heb ik een goed verhaal, maar weet niet niet waar ik moet beginnen.
  21. Ik heb samen met mijn team een forse uitdaging. Ik wil de plannen visualiseren, zodat iedereen er hetzelfde over denkt.

Er zijn nog tientallen redenen gegeven én te bedenken waarom Storytelling ook jou verder kan brengen. Op het gebied van Sales, Leiderschap, Presenteren of Ondernemen.

Heb jij een situatie of casus waarbij je denkt "hmmm...hoe ga ik dat nu eens aanvliegen?" 

Laat je het me weten? Samen vinden we vast en zeker de juiste aanvliegroute.

Hoeveel keer heb jij gedacht... "ja, dat herken ik?"

Wat anderen zeggen ...

Willem Schuitemaker

Ondernemer / MKB2DAY

Jij hebt mij geholpen een uniek verhaal te maken gericht op bedrijfsoptimalisatie, recht uit het hart en passend bij mijn bedrijfsfilosofie.

Samen werkten we aan een verhaal, dat in elke situatie toepasbaar is en voor iedereen herkenbaar. En dicht bij mij blijft.

Een absolute aanrader voor iedere ondernemer die op zoek is naar zijn eigen unieke verhaal.

Monique Amse

Directeur / Mediastages

"2 dagen training via ZOOM? Killing, niet doen!" Dat advies kregen we van alle kanten voordat we begonnen aan de training van Harry. Maar niets bleek minder waar Hoe bijzonder! 

Harry heeft het, met het grootste gemak, voor elkaar gekregen om ons team 2 gehele dagen gemotiveerd en geënthousiasmeerd deel te laten nemen aan zijn training 'Communiceren met een verhaal: Storytelling'.

Een training die ons lekker op scherp heeft gezet om onze eigen communicatie richting alle stakeholders weer eens goed onder de loep te nemen. Dank Harry voor je scherpe blik, je kritische noten en je tomeloze energie.

Meer weten?
Ik hoor graag jouw verhaal...

Ik ben te bereiken op 06-30795087 of per mail via harry@storybusiness.nl

Op de hoogte blijven van
mijn boek ‘Me, myself
and my story?’
Ontwerp & realisatie
Regenmakers Reclamestudio
Onze algemene voorwaarden