Agenda
MENU
sprekerworkshopscoachingblogreferentiesharry slagmancontact

Business en Storytelling

"Storytelling en Business horen bij elkaar...."

Wat je ook wilt bereiken. In je eentje kom je er niet. Je hebt er anderen bij nodig. 

Deel je de cijfers, geef je een opdracht, "spuug" je alle voordelen op tafel? Of doe je iets anders...?

Purposefull storytelling isn't show business, it's good business

Logic explains, stories persuade

Klanten, collegae en medewerkers zijn meer dan functionarissen of een doelgroep. Het zijn mensen!

Logisch dat feiten, bulletpoints en koude argumenten niet genoeg zijn om mensen enthousiast te krijgen voor jouw ambities en doelstellingen. Mensen willen eerst weten waarom. Ze willen het begrijpen én ze willen er een beeld bij vormen. Pas dan besluiten ze of het de moeite waard is, of ze mee willen doen én in actie willen komen. 

Gaat het om...

  1. leiderschap
  2. ondernemen
  3. sales

...of misschien wel iets heel anders. Vertel een verhaal!

Leiderschap en Storytelling

"Snappen jullie het nu nog niet? Waarom gebeurt er niets? Ik heb nog zo gezegd dat..."

Tientallen keren heb ik het mezelf horen zeggen in een overleg en na een presentatie. Weerstand, véél vragen en uiteindelijk gebeurde er niets! Inmiddels ben ik heel wat wijzer geworden. Het lag niet aan hen. Het lag aan mij..

Ik maakte leiderschap veel te ingewikkeld!

Leiderschap en Storytelling.  Lees verder......

Ondernemen en Storytelling

Als het goed is, is jouw bedrijf anders dan al die andere bedrijven. Je biedt andere oplossingen en bent vernieuwend. Je bent uniek in je soort. En...kun je dat ook onder woorden brengen?

Wat vertel jij om ideeën in de markt te zetten en klanten te interesseren?

Ondernemen en Storytelling. Lees verder......

Sales en Storytelling

Sales is een prachtig vak én... één van de meest uitdagende. Druk op doelstellingen, veranderende markten, concurrentie, twijfelende klanten en te vaak een ongrijpbaar beslisproces.

Je hebt alle vaardigheden in huis en de producten of diensten zijn top. Toch loopt het te vaak net even anders dan gedacht en kun je het verschil niet maken.

Productspecificaties, scherpe tarieven en het netjes doorlopen van "verkoopfases"  zijn zelden de reden om met jou in zee te gaan. Er is nog iets nodig.....

Sales en Storytelling.  Lees verder...... 

Kan ik je helpen?

Wil je weten hoe de zakelijke kracht van verhalen jou kan helpen? Kom maar op!

Weet je het al en ben je benieuwd wat er mogelijk is? Kijk dan vooral eens naar de workshops, presentaties of coachingsmogelijkheden.

Eerst weten hoe anderen de samenwerking hebben ervaren? Met trots verwijs ik je naar de referenties.

Wat anderen zeggen ...

Astrid van Moorsel

Accountmanager / DELA

Dank voor 2 mooie dagen waarop je ons stap voor stap hebt laten inzien dat er zoveel mooie verhalen zijn, die van betekenis zijn voor Sales en je business. Wij gaan nu het verschil maken.

Dank voor jouw bevlogenheid, enthousiasme en kunde. Een bijzondere en zeer leerzame ervaring voor ons. Dankjewel!

Angela Krol

Talentmanager L&D / DHL

Vanaf de eerste minuut werd ik geraakt door het enthousiasme van Harry. En ik niet alleen. Alle DHL-talenten luisterden vol interesse naar zijn energieke verhaal en oefenden vervolgens zelf.

Hoe maak je verbinding met je publiek, hoe vertel je jouw verhaal? De feedback was zeer nuttig en zorgde voor mooie interactie.

Al met al een energieke en leerzame dag.

Meer weten?
Ik hoor graag jouw verhaal...

Ik ben te bereiken op 06-30795087 of per mail via harry@storybusiness.nl

Op de hoogte blijven van
mijn boek ‘Me, myself
and my story?’
Ontwerp & realisatie
Regenmakers Reclamestudio
Onze algemene voorwaarden